Friskis och Svettis

Jag håller på att fixa med bloggen. Har fortfarande enstaka problem här och där, men jag har inte riktigt tid till det nu. Framför allt för att jag måste plugga och ikväll ska jag till Friskis och svettis. Skönt!

Oscar överraskade mig idag när jag kom hem från skolan. Han tog båten från Gotland 07.05 imorse, han skulle egentligen komma imorgon. Så jag är SUPERGLAD! =D och han ska med till Friskis och svettis (a) .

Imorgon ska klassen och HP2 åka till stockholm och besöka postkontoret. Låter tråkigt, och det är det säkert. Men roligare än att sitta och plugga. Am I right? .. Oscar åker med en bit med tåget, för han ska till sin pappa i huddinge.

Nu ska jag göra mig i ordning,
och mysa med baby.

Ha det bra :)

Du är bara fjantig, inget mer.
Du tror att jag bryr mig,
men jag bryr mig ingenstans.
Du ska föreställa 17 år, men du
beter dig som en 10 åring. Väx upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0