Sol sol sol

Idag har solen varit glad hela dagen. Jag som fram till halv 11, sen blev det till att titta på våra bästa år, en serie jag följt i flera år och som också är ett ''tant program'', men riktigt spännande.
När det var slut så gjorde vi (jag och oscar) oss i ordning för att åka till Oscars mormor. Vi var där omkring 1 timma, pratade och hade trevligt. Sen gick vi 300 meter till Öster, för att käka lunch.
Efter lunchen blev vi hämtade av hans mamma, dom släppte av mig vid skokanonen för jag skulle kolla efter ett par skor, och dom skulle till jysk och köpa ett nytt bord som dom kan ha på baksidan, och en parasoll. Den är jätte stor!
Jag köpte ett par skor som jag kan ha i sommar, dom är rosa, och så köpte jag två plånböcker eftersom min är trasig. (behöver ju inte två, men om jag skulle ha otur, om den ena går sönder) så har jag ju en extra, likadan, fast en annan färg. Det blev en baby rosa och en baby blå. Söta söta.

Idag blir det pizza till middag. Har inte bestämt mig för vilken pizza jag vill ha, så jag ska kolla det nu.
Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0